Fuji FinePix S5500

Posted: 4 Lipiec 2005 in Hobbies
Przyszedł czas na zakup nowej cyfrówki. Wybór padł na Fuji. Ciężko mi było zdecydować się na tą firmę dlatego że zawsze używałem Olki lub Canony. Po przeczytaniu kilku artów oraz recenzji na temat S5500 nie miałem wątpliwości że będzie to dobry sprzęt. Kilka dni testowania zaowocowało całkiem niezłymi fotkami, które możecie obejrzeć na blogu. Strasznie przeszkadza mi brak ruchomego LCD, ale nie można mieć wszystkiego. Przydałby się też IS ale od czego mam statyw 🙂
Komentarze
  1. dzialkowiec pisze:

    hehe, niezły wybór, tymbardziej, że ja Cię troche na niego napuściłem 🙂

  2. Jacek pisze:

    No ja się nie znam na sprzęcie fotograficznym i nie wiem czego negatywnego można by się spodziewać, ale zdjęcia jak najbardziej OK, więc wydaje mi się, że sprzęt też musi im dorównywać 🙂

Skomentuj

