Microsoft Certified Systems Engineer (MCSE)

Posted: 26 Lipiec 2005 in Komputery i rozrywka

Przyszedł czas na news’a informatycznego 🙂 Wczoraj w ABC Data zdałem egzmin 70-225 (Designing and Deploying a Messaging Infrastructure with Microsoft Exchange) i otrzymałem tytuł Microsoft Certified Systems Engineer (MCSE): Messaging. Był to 13 (mam nadzieje ze nie pechowy) egzamin i 7 tytuł na długiej scieżce MCSE. Pierwszy egzamin 70-215 (Installing, Configuring, and Administering Microsoft Windows 2000 Server) zdałem 10 kwietnia 2002. Chciałem otrzymać tytuł Microsoft Certified Professional i miało się na tym skonczyć. Poźniej zamarzyłem o Microsoft Certified Systems Administrator, który zdobyłem w październiku 2004.

Lista moich tytułów poniżej 🙂

Microsoft Certified Systems Engineer: Security
Microsoft Certified Systems Engineer: Messaging
Microsoft Certified Systems Engineer
Microsoft Certified Systems Administrator: Security
Microsoft Certified Systems Administrator: Messaging
Microsoft Certified Systems Administrator
Microsoft Certified Professional

Skomentuj

