Regaty – pożegnalne

Posted: 3 lutego 2007 in Komputery i rozrywka
11-13.06.06 – Mikołajki
 
Tak jak w ubiegłym roku udałem się na regaty zorganizowane w Mikołajkach przez polski oddział Microsoftu dla SE Club. Tym razem towarzyszyła mi moja druga połowa czyli Madzia. Pogoda była rewelacyjna – jak twierdził organizator „zamówienie jej było najdroższe”. Były to tak naprawdę pierwsze upalne dni tego roku. Po pierwszym dniu część osób była tak spalona, że drugi dzień spędziła na lądzie. Niestety całość imprezy była pod hasłem pożegnania Pawła „Jurka” Jeżowskiego, który jako pracownik Microsoftu od kilku lat zarządzał naszym klubem. Mam nadzieje że nowe „szefostwo” będzie co najmniej tak samo dobre czego im wszyscy życzymy z całego serca.
Miejmy nadzieje, że zobaczymy się za rok.

Skomentuj

