Przygotowania do MVP Global Summit w Seattle

Posted: 17 lutego 2007 in Komputery i rozrywka
Dzięki temu że zostałem MVP otrzymałem możliwość wyjazdu za ocean na Microsoft 2007 MVP Global Summit. Konferencja odbędzie się w Seattle, w terminie 12-15.03.2007.
Wizę amerykańska już otrzymałem. Teraz mam prawo przekraczać granice US w celach turystycznych i biznesowych wielokrotnie przez 10 lat!
Ostatnio musiałem przygotować candid photo na summit. Miałem mały dylemat bo to zdjęcie musiało być "spontaniczne". Wybrałem tą fotkę:

Skomentuj

