Co daje MVP?

Posted: 3 marca 2007 in Komputery i rozrywka

Wiele osób pyta mnie jak nagradza Microsoft osoby z tytułem MVP. Poniżej wypisałem kilka fajniejszych benefitów:
– udział w zajefanych Summitach (już w marcu lecę do US)
– dostęp do źródeł oprogramowania Microsoft (ale mi to nie potrzebne bo i tak bym nie wiedział co z tym zrobic)
– informacje z pierwszej ręki na temat produktów (podpisana klauzula NDA wiec i tak nic Wam nie powiem)
– kilka super prezentów
– troszkę wirtualnej zielonej kaski na produkty z Microsoft Company Store
– roczna subskrypcja Technet’u lub MSDN
– możliwość udziału w szkoleniach MVP Academy
– śliczny certyfikat do postawienia na stole lub powieszenia na ścianę
– możliwość poznania innych osób, które w podobny sposób udzielają się w społecznościach Microsoft

Pewnie o czymś zapomniałem 🙂

Komentarze
  1. Piotr Romanski pisze:

    Wydaje mi się, że przede wszystkim to satysfakcja, że pomagasz ludziom 🙂

  2. Robert pisze:

    Mialem na mysli profity jakie otrzymuje od Microsoft za bycie MVP

  3. Piotr Romanski pisze:

    Fakt korzyści z MS są, jednak MVP zostaję się w "nagrodę" za działania społeczne 🙂

  4. Łukasz pisze:

    Hej,jeszcze raz gratuluję MVP 😉 Jesteś "technicznym" autorytetem 🙂

Skomentuj

