Nokia PC Suite

Posted: 16 kwietnia 2007 in Computers and Internet

Nokia tak jak Microsoft zdobyła większość rynku choć w zupełnie innej kategorii. Oczywiście fińska firma wykosiła konkurencje produkując telefony komórkowe z najbardziej intuicyjnym menu. Ja też jestem posiadaczem telefonu tej firmy i jestem bardzo zadowolony.
Ostatnio zrobiłem duży porządek w moich kontaktach (Outlook & Nokia). Teraz mam wszystko w idealnym porządku. Do synchronizacji używam oczywiście darmowego programu Nokia PC Suite. Wczoraj wyszła nowa wersje tego oprogramowania – 6.83.14.1.
Już przy instalacji widać zmiany ponieważ bo przypomina ona wyglądem Viste. Niestety nigdy za pomocą tego programu nie udało mi się poprawnie wykonać backupu mojego telefonu. Ale w tej wersji musieli coś poprawić bo wykonał się ona bez problemu. Co więcej, w Nokia Content Copier można wybrać jakie dane chcemy backupować. Do wspieranych systemów dodano w końcu Windows Vista. Poprawiono także aktualizowanie oprogramowania telefonu.

Strona główna programu Nokia PC Suite  http://www.nokiausa.com/support/pcsuite/main.html

Komentarze
  1. Mariusz pisze:

    A ja juz poprzednimi aplikacjami robilem sobie regularny backup. Ale dzieki za info o nowej wersji – sie przyda na pewno, bo od kiedy mam Viste to nawet nie robilem backupu telefonow.

  2. Robert pisze:

    Niestety stara nie chciala mi backupowac wszystkich danych z Nokia N73 😦 Ta robi to w pelni

Skomentuj

