MVP Academy – pierwszy kurs

Posted: 1 czerwca 2007 in Komputery i rozrywka
Kilka dni temu zakończyłem pierwszy kurs w ramach MVP Academy. Kilka razy w roku możemy wybrać spośród kilku kursów jeden lub więcej, które nas interesują. W wiosennej edycji wybrałem kurs Windows Sharepoint Services 3.0. Całość odbywa się w formie e-learningu. Otrzymujemy do pobrania kurs i dostęp do news group gdzie trener zadaje „zadania domowe”. Po zakończeniu kursu podsumowywana jest aktywność słuchaczy. Najaktywniejsi otrzymują dyplom ukończenia oraz vourcher na egzamin. Ja właśnie czekam na Edzia listonosza. A co do samego WSS 3.0 to naprawdę bardzo mi się spodobał. W porównaniu do wersji 2.0 jest dużo bardziej dopracowany. Żałuje że w kursie tak słabo został poruszony temat Workflow 😦 Co ważne WSS, mimo tego że wymaga płatnej platformy którą jest Windows Server, nadal jest bezpłatny.
W letniej edycji wybrałem kurs z Microsoft Exchange Server 2007 – w końcu kiedyś go trzeba poznać.
Skomentuj

