Orlando – dzień kolejny

Posted: 7 czerwca 2007 in Komputery i rozrywka
Ehhhhh kolejny dzień i kolejne sesje 😉
 
Aby zdążyć na pierwszą sesje oraz zjeść konferencyjne (a fuj) śniadanie musiałem wstać o 6:30! Po śniadaniu udało mi się wejść na sesję o hackowaniu. Sesja bardzo ciekawa – dużo lepsza niż ta którą widziałem w Barcenie, choć prezenter ten sam. Może od europejskiego TechEd więcej się nauczył. Dziś musze porobić troche labów oraz załapać się na jakąś sesję o nowym MOM2007.
 
Co gorsza od wczoraj leje na maksa + burza. Na dziś zaplanowana jest super impreza z Roller Coaster’em w roli głównej. Impreza będzie nawet w deszczu ale ile atrakcji przez niego się nie odbędzie dowiem się już na miejscu o 6:30 pm.
 
Komentarze
  1. Barbara pisze:

    Z ciekawości zapytam: z czego składa się to (a fuj) śniadanie? 🙂

  2. p.omarancza_1331 pisze:

       Witam. Nie przez przypadek tutaj zajrzalam,..lubie czasmi tu goscic I tak,..ja biedna zagubiona dusza,potrzebuje wlasnie Twojej pomocy.Na msn przyznam sie szczerze,jestem od kilku dni,i nie rzucam regulami,jestem zielona.Pisze tak poniewaz ja jestem pozbawiona takiej inwencji.Fakt,ze trzeba to nawet lubiec,praca nie jest tylko praca,jesli sie wklada w nia jakiekolwiek zainteresowanie i moze jeszcze cos.Osmielilam sie zwrocic Twoja uwage poniewaz jest wiele powodow  dla ktorych chcialabym polemizowac z Toba.Jak rowniez chcialabym Cie poznac…Mam nadzieje na odpowiedz.Pozdrawiam.:)
     

  3. Robert pisze:

    Sniadanie to np. hamburger, jajecznica wygladajaca i smakujaca jak ziemniaki, plastikowy bekon. Ale zawsze bylo duzo owocow i ich akurat jadlem duzo 😀

  4. Barbara pisze:

    "jajecznica wygladajaca i smakujaca jak ziemniaki, plastikowy bekon"
     
    Jak widzę mogłeś osobiście posmakować cudów współczesnej, amerykańskiej nauki 😉

  5. Robert pisze:

    gdzie polaczenie plastiku z E400 dalo wspanily poranny posilek po ktorym, po 20 latach robi sie dziwnie wilka pupa – ja zawsze myslalem ze to wina amerykanskiej wody 😉

Skomentuj

