Słuchawki Motorola Motorokr S9

Posted: 6 sierpnia 2007 in Computers and Internet
Po długich poszukiwaniach udało mi się poszukać słuchawki małych rozmiarów i do tego Bluetooth. Niby technologia jest już obecna od jakiegoś czasu to ciekawych urządzeń wcale nie jest aż tak dużo.
 
Moje pierwsze obawy były takie czy "mój sprzęt" to obsłuży. Chodzi mi oczywiście o telefon Nokia N73, laptopa Asus F3Jp (z Vistą), PDA Fujitsu-Siemens Loox 420. Nokia potrzebowała upgrade by obsłużyć nowy standard. Co ciekawe firmware do niej wyszedł w lipcu tego roku! Vista mimo tego że niby natywnie obsługuje standard A2DP potrzebowała upgrade sterowników od Toshiby 😉 bo się potwornie "czkała" muzyka! PDA do dzisiejszego dnia nie chce poprawnie się sparować ze słuchawką. Niestety tego się spodziewałem ale zależało mi najbardziej na laptopie i telefonie, które jak napisałem pracują z nią poprawnie.
 
Motorola bluetooth Active Headphones S9 - Robert Stuczynski - Noise blog
 
Teraz kilka słów o samym urządzeniu. Jak dla mnie rewelacja. Wysokie i średnie tony grają bardzo rewelacyjnie, małe zarzuty można mieć do niskich choć jak dla mnie są wystarczające. Słuchawka jest wygodna i dość lekka. Bateria według producenta trzyma 6h. W komplecie jest ładowarka choć ja myślę że za tą kasę powinni dołączyć też kabel USB, którym też ją można ładować oraz ładowarkę samochodową.
 
Super funkcją jest to że na słuchawkach są przyciski sterowania: głośniej, ciszej, wybieranie głosowe, następny i poprzedni utwór. Słuchawka może pełnić role zestawy telefonicznego ponieważ jedna z nich pełni role mikrofonu!
 
Gorąco polecam.
 
Skomentuj

