Guitar Hero III – rewelacja!

Posted: 22 Luty 2008 in Computers and Internet

Jako że weekend tuż tuż to czas na lajtowego newsa. Od jakiegoś czasu na widzę na top listach gier do XBox 360 Guitar Hero III. Zawsze zastanawiałem się co to za gra. No bo jak można grać padem na gitarze?

Postanowiłem to sprawdzić. Pobrałem demo. Odpaliłem no i zobaczyłem gryf gitary i spadające kolorowe kółeczka. "O co camon :)"? Na początku nie wiedziałem jak w to grać. Wyłączyłem to i odpaliłem Halo 3 😀 Na XBox live było akurat ponad 200 000 podłączonych osób wiec było z kim pograć.

guitarheroIII

Po jakimś czasie uruchomiłem znowu Guitar Hero III bo stwierdziłem że muszę jednak choć dowiedzieć się o co chodzi. Tym razem już poszło lepiej. Aż do tego stopnia że chyba kupie tą grę bo jest rewelacyjna. Obsługuje się ja pięcioma przyciskami (przynajmniej demo). Należy w odpowiednim momencie, zgodnie z tym co się wyświetla oraz rytmem muzyki, wciskać odpowiednie przyciski na padzie. Gra bardzo wciąga. Niestety w demo pobranym z XBox Live nie można toczyć pojedynków na 2 pady 😦

gitara

Co ciekawe to można kupić specjalną bezprzewodową gitarę, którą podłącza się do Xbox 360. Wtedy to już musi być czad!

REWELACJA!

Komentarze
  1. Grzegorz pisze:

    A próbowałeś "boom boom rocket"? Bo opis brzmi trochę podobnie… I też mi się podoba, nawet bez opcji gitary. Demo oczywiście jest na live.

  2. Robert pisze:

    hehe nie ale na pewno pobiore i sprawsze. Szukam czegos gdzie bedzie funkcja multiplayer dzialajaca na demie gry. Moze cos znasz?

  3. Unknown pisze:

    Na PC polecam Frets On Fire :- darmowe, – jest konwerter utworów z GH- instalka tylko ok 20MB (w tym trzy utwory)- na sieci sporo numerów do FoF.- są dodatki pozwalające na multiplayer.

  4. Robert pisze:

    Boom boom rocket przetestowalem ale jednak GH3 Jednak rock to rock! Grzes polecam spróbować!
     
    A to FOF wyglada po screenach swietnie. Przetestuje 😀

  5. Grzegorz pisze:

    To tak, jako ciekawostka jeszcze… Gitara GH3
    "Dude. do not try this at home!" ;))

Skomentuj

