Unieważniony egzmin 71-634

Posted: 22 marca 2008 in Computers and Internet
Od dłuższego czasu czekam na wynik egzminu 71-634 czyli TS:Windows Server 2008 Applications Infrastructure, Configuring. Wyniki powinny być już od jakiegoś czasu ponieważ egzamin już jest w finalnej wersji. No ale czekałem i czekałem aż otrzymałem taką wiadomość od Prometric:
 
Dear Candidate,
Our records indicate you have recently taken a Microsoft Beta, 071-643, examination. Unfortunately, technical issues have prevented us from being able to score your beta exam. Due to this, we will need to schedule you to take the live exam at no cost. Please contact your Regional Contact Center and schedule your appointment using the Prometric Registration Number emailed to you. This number will also be present in your Prometric Testing Account and can be referenced to the Customer Service Representative during your call.  We apologize for the inconvenience. 
Prometric strives to provide the best possible service to our testing candidates. We appreciate your business and look forward to serving you in the future.
 
The Candidate Escalations Department
Prometric
www.prometric.com
 
Jak widzicie opłacili mi nowy egzamin. Dobrze i źle. Dobrze bo jestem bardziej przygotowany, a źle bo może go jednak zdałem. Najważniejsze że na jego zdanie mam czas aż do 09-03-21 😀 czyli cały rok.
 
Ale żeby zamieszania było jeszcze więcej zadzwoniłem do lokalnego biura Prometric aby wyjaśnić to dokładniej. Okazało się że Holendrzy dziś nie pracują…. grrrrr. Wykręciłem wiec do USA, a co tam w VOIP to 1 euro cent/minute, poprosiłem o zmianę na inny egzamin. Po sprawdzeniu czegoś tam Pani oznajmiła mi że może mi jednak zwrócą kasę kredytową ale chyba się zagalopowała bo to był egzamin beta wiec dla mnie za darmo. Koniec końców zmieniła mi egzamin na inny bo im to jest obojętne – Microsoft to Microsoft.
 
No i na koniec perełka. Pani z infolinii, zresztą przeurocza, ustawiła mi jako język egzaminu: NIEMIECKI :O Ehhhhh teraz to na pewno nie zdam. Mój znajmoy skwitował to: "dobre – stary numer – bo leżymy kolo Niemiec. Normalne Amerykanie maja takie pojecie o Polsce jak my o Marsjanach"
Skomentuj

