Windows Mobile 6.1

Posted: 2 Kwiecień 2008 in Computers and Internet

Wydano wersje finalna Windows Mobile 6.1. Nie wnosi ona wiele nowych funkcjonalności względem wersji 6, a raczej tylko usprawnienia. Poniżej skrócona lista zmian:

– poprawiono przeglądanie stron w mobilnej przeglądarce,
– uproszczono konfiguracje poczty oraz połączeń Bluetooth,
– zmieniono interfejs,
– uproszono połączenia Wi-Fi,
– zwiększono personalizacje,
– poprawiono bezpieczeństwo.

wm61_Robert_Stuczynski_blog

Wydaje mi się że te zmiany odczują najbardziej użytkownicy Smart Phone 😦 Bo ja na ta chwile nie widzę wiele plusów. A minus jest wielki że nie jest to pakiet poprawek ale nowy firmware, który może ale nie musi wydać producent sprzętu. Za darmo lub odpłatnie. Niestety nie sądzę aby do mojego PDA fujitsu-siemens raczyło wydać 6.1 😦

Niestety nie mam pojęcia czy dodano w końcu WPA2, którego ja nie mam w moim WM6.

Windows Mobile 6.1
Compare versions of Windows Mobile
Read the press release

Skomentuj

