70-647 zdane czyli moja droga do Enterprise Administratora

Posted: 28 kwietnia 2008 in Computers and Internet

Po dwutygodniowej przerwie powracam do pisania bloga. Przerwa była spowodowana moja podróży do USA.

Kilka dni temu trzeci egzamin 71-647 z Windows Server 2008, który zdawałem jako Beta, został mi zaliczony jako zdany :D.

W tym momencie brakuje mi tylko jednego egzaminu by mieć pełną ścieżkę Windows Server 2008 wraz Microsoft Certified IT Professional (MCITP) Enterprise Administrator zaliczoną! Bardzo się ciesze z takiego ekspresowego tempa oraz że prawie wszystkie egzaminy zaliczyłem przed ich oficjalnym wydaniem.

Skomentuj

