Skróty klawiszowe w Google

Posted: 29 Maj 2008 in Computers and Internet

Na pewno używacie wyszukiwarki google? Ja też. Na pewno używacie też klawiatury? Ja też. Windows? No prawie wszyscy. Ja też. Ale po co te pytania. Już tłumaczę. Jeśli wolicie tak jak ja obsługiwać programy za pomocą klawiatury (mimo tego że posiadam mysz :O to dużą część właśnie obsługuje bez niej bo szybciej i wygodniej), to właśnie dla Was jest ten post.

Google wprowadziło obsługę swojej wyszukiwarki za pomocą skrótów klawiszowych. Jest to na razie faza beta ale możecie ocenić sami przydatność wchodząc na przykład tu:  Google Experimental Labs.

Obsługa:
J – przejście do następnego rezultatu wyszukiwania,
K – przejście do poprzedniego rezultatu,
O lub ENTER – otwarcie strony,,
/ – przejście do pola wyszukiwania,
ESCAPE – wyjście z pola wyszukiwania

Czy to nie wspaniałe? Po co nam obsługa głosem! Ja chce więcej klawiatury wszędzie w Windows.

Skomentuj

