Zmiany na blogu

Posted: 22 czerwca 2008 in Computers and Internet

Pewnie część z Was zauważyło że od jakiegoś czasu przebudowuje bloga. Dziś zmieniłem dość mocno ilość i wygląd modułów. Mam nadzieje że będzie Wam wygodniej i czytelniej. Na pewno będą jeszcze małe zmiany.

Poniżej przybliżę Wam główne zmiany:

1. Tagi – w górnym prawym rogu znajdziecie tagi. Do czego to jest? Wystarczy że kliknięcie w Podróże aby wyświetliły się wątki związane z moimi podróżami. Nie zamierzam na tą chwilę wprowadzać dużej ilości tagów, a tylko kilka podstawowych.

Robert_Stuczynski_Noise_blog_Tagi[4]

2. Subskrypcja przez e-mail – jeśli nie macie czasu śledzić mojego bloga to możecie skorzystać w wysyłania wpisów na e-maila.

Robert_Stuczynski_Noise_blog_email 

3. Subskrypcja przez RSS – ta funkcjonalność była zawsze ale teraz została wyeksponowana na stronie.

 Robert_Stuczynski_Noise_blog_RSS[4]

4. Czarno i profil – starałem się aby tylko centralna część bloga posiadała szare tło. Tam gdzie się dało zmieniłem na kolor czarny. Pod moim zdjęciem znajdziecie listę stron gdzie się udzielam lub są moje.

Robert_Stuczynski_Noise_blog_Profil

5. Usunięte moduły oraz 2 RSS – skasowałem pogodę oraz listę blogów. Pozostały tylko te gdzie znaleźć można mojego bloga. Jeśli zabrakło jakiejś strony to proszę o informacje. Będę tam też dodawał inne ciekawe według mnie strony.

Robert_Stuczynski_Noise_blog_Reszta

Jeśli macie inne pomysły to chętnie posłucham.

Dodaj komentarz