Mojave Experiment

Posted: 26 Lipiec 2008 in Komputery i Internet

O Mojave Experiment pisał wczoraj Mariusz Kędziora na swoim blogu. Tych którzy nie czytali serdecznie zapraszamy do lektury. Powstała strony eksperymentu i zgodnie z zawartymi tam informacjami już we wtorek zobaczymy jego wyniki!

Ciekawe jest jest to czy to kolejna zagrywka marketingowa aby lepiej sprzedać kolejne systemy gotowe do downgrade 😉 i zobaczy tylko zmodyfikowaną Vistę (z kolejnymi wodotryskami, które jeszcze bardziej ją zamulą) czy może coś nowego, odświeżonego i lepiej działającego. Pewnie prawda jak zwykle będzie po środku :(.

Mojave_Experiment_Windows_7_Vista_Robert_Stuczynski_Noise_blog

Mojave Experiment

Advertisements
Komentarze
  1. Mariusz pisze:

    Wróc – jeszcze raz…
     
    Projekt Mojave to marketingowy pomysl jak zbadac rynek i to czego ludzie oczekuja od systemu operacyjnego. Zebrali oni ludzi, ktorzy Visty nie widzieli ale cos o niej slyszeli. Nagrali to co sadza oni o Viscie (zazwyczaj byly to zle rzeczy).
     
    Pozniej pokazano im Viste (najzwyklejsza, bez dodatkow, bez zmienionych funkcjonalnosci) i powiedziano ze to nastepna wersja systemu operacyjnego i zapytano co o niej sadza. I teraz 90% ludzi badanych powiedzialo, ze super, ze takiego systemu operacyjnego chca bo jest naprawde super. Wtedy powiedziano im ze to po prostu Vista – najzwyklejsza Vista!
     
    Wiec to co pojawi sie na stronie projektu Mojave to zapewne materialy video o ktorych mowa i pewnie wyniki tych badan.
     
    W wyniku tego projektu nie powstal ani nowy system operacyjny, ani zadne dodatki, ani usprawnienia. Po porstu pokazano ludziom Viste 🙂

  2. Robert pisze:

    Hmmmm czyli nie nalezy spodziewac sie niczego rewolucyjnego. Pewnie te osoby nie mialy doczynienia z XP nawet.!
    Wiekszosci osob jak im pokazano viste na poczatku to byli zachwyceni. To samo bylo u mnie w pracy jak użytkownik dostal viste to bardzo sie cieszyl. A pozniej po tygodniu przychodzil i mowil "Dziala gorzej chce XP". Wiec tak naprawde to jak widac czysty marketing.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s