Karolinka

Posted: 15 października 2008 in Various

Dziś o 15 pojawiła się na świecie moja śliczna córeczka :D. Jak już większość z Was, przynajmniej Ci co przeczytali temat, ma na imie Karolina: waży 2,880 kg a mierzy 54 cm!

Karolina_Day_001_002_Robert Stuczynski_Noise_blog   Karolina_Day_001_Robert Stuczynski_Noise_blog   Karolina_Day_001_003_Robert Stuczynski_Noise_blog

Madzia i Karola mają się bardzo dobrze oraz wyglądają przecudnie. Ja jeszcze też… choć pewnie za kilka h mój stan może być odmienny 😀 … no cóż mam mało czasu wiec wciskam Publikuj i już mnie nie ma!

Komentarze
  1. Justyna pisze:

    Jejku. Prześliczna. Aaach. Ucałuj obie kobietki : ).

  2. Grzegorz pisze:

    Moje gratulacje Robert! A jeszcze większe gratulacje dla obu Kobiet, bo to w końcu one wykonały kawał dobrej roboty 🙂
    Teraz to Wam świat "trochę" na głowie stanie 🙂

  3. Wojciech pisze:

    Gratulacje

  4. Robert pisze:

    Dzieki 🙂
    Dzis Karolina bardzo czesto otwerala oczka GRANATOWE wielkie no i troszke sie darła .

  5. Grzegorz pisze:

    No wiesz..darła? Ale świeżo upieczony tatuś to niech Ci będzie. Aby rozwiać wątpliwości…Karolcia nie "darła się" tylko rozmawiała z Wami w swoim języku 😉

  6. Robert pisze:

    Masz racje … dzieki za reprymendę 🙂 troszke niech sobie pogada … no i wiesz mialem poprzednia noc troche ciężką 😉 wiec nic nie rozumiałem z tego co mowila. Z czasem naucze sie tego albo Ona 😉

Skomentuj

