TS: 71-654 EBS 2008 – PASS

Posted: 27 października 2008 in Computers and Internet
Kilka dni temu spojrzałem na stronę Prometic’a i okazało się że zdałem kolejny egzamin w tym roku. Był to egzamin 71-654 TS: Windows Essential Business Server 2008. Podchodziłem do niego 12 sierpnia 2008 ale jako że był on Beta to wynik egzaminu został udostępniony dopiero dziś.
 
MCTS_EBS2008_Robert_Stuczynski_Noise_blog
 
Co do poziomu egzaminu to był on średni. Podobało mi się to że nie było na nim dużej ilości haczków ;).
 
EBS 2008 jako produkt w mojej opinii rewelacyjny. Dla większości firm średniej wielkości to produkt bliski ideału.
 
Skomentuj

