Restart Providera

Posted: 28 października 2008 in Computers and Internet

Ostatnio mój dostawca Internetu wymyślił sobie, że zlikwiduje kilka pośrednich prędkości. W sumie by mi to nie przeszkadzało gdyby nie moją aktualną. Połączył to, aby bardziej skomplikować całość, z promocją „przyspieszenie”.

Oczywiście nie raczył o tym poinformować klientów choćby emailem. Otrzymałem większa niż zwykle fakturę i kolejnego dnia poszedłem zapytać „o co kamon?”. Nie byłem sam, każdy w kolejce (tak kolejce!!) zadawał to samo pytanie „dlaczego?”.

Okazało się że nie dość że jednorazowo muszę zapłacić więcej to jeszcze musze podwyższyć prędkość do 4Mb bo inaczej zostanę z 256Kb :O Zgodziłem się na 4Mb bo opłata miała się utrzymać na poprzednim poziomie. No i kolejne zaskoczenie – ma miesiąć musze przejść na 25Kkb!!! Ała zabolało. Pani przypomniała mi „a pamięta Pan że kiedyś to przecież był standard” – WOW niezła obsługa! No cóż przystałem na ich jedyna, możliwą do zaakceptowania propozycję.

1 października zaczął się miesiąc „256Kb”…. czytaj tragedia ;). Pierwszego dnia widzę że prędkość nie spadła i wynosiła 2Mb :D…. aż do 25 października. Wtedy mój modem wgrał sobie konfigurację i zwolnił do 256Kb. No ale ważne że na tydzień. Czemu tak się stało? Bo nie restartowałem modemu… cały czas był włączony. Mój dostawca nie restartuje go zdalnie. Choć może właśnie 25 dnia miesiąca załapał że trochę kiepsko tym zarządza i zrobił restart modemu.

Oby do końca miesiąca! 1 listopada robie restart i będzie 4Mb 😀

Wniosek? Nie restartuj modemu bo możesz otrzymać niemiłą niespodziankę. Chyba że czekasz na coś przyjemnego 😀

Komentarze
  1. Jarosław pisze:

    "No i kolejne zaskoczenie – ma miesiąć musze przejść na 256MB!!! Ała zabolało."Ja tam bym się cieszył z 256MB 😉

  2. Robert pisze:

    hihi no ja tez 😉 Poprawilem. No to byłoby fajne lacze "do domu"

Skomentuj

