Kolejny rok jako Microsoft MVP

Posted: 1 stycznia 2009 in Computers and Internet

Od wczoraj wyczekiwałem e-maila na temat MVP z Microsoft. Dziś przyszedł :D! Wynika z niego że tytuł MVP został mi przedłużony na 2009 rok z czego się bardzo cieszę. W raz ze mną renominację na kolejny rok otrzymali: Maciej Aniserowicz,
Marcin Bartoszuk, Jakub Binkowski, Jakub Gutkowski, Michał Grzegorzewski, Tadeusz Jankowski, Michał Kawecki, Grzegorz Mazur, Grzegorz Niemirowski.

Microsoft w styczniu 2009 przyznał tytuł Most Valuable Professional tytuł także trzem nowym osobom. Te osoby to: Marcin Goł (SQL Server), Szymon Kobalczyk (Visual Developer – Visual C#), Damian Widera (SQL Server).

MVP_logo

Wszystkim serdecznie gratuluje!

Polska witryna programu MVP
Widziane oczami MVP, gdzie szczególnie polecam to co widzą moje oczy 😉
Wywiady z polskimi MVP, niedługo pojawi się wywiad z mną
Główna strona programu MVP

Komentarze
  1. Robert pisze:

    Dzieki Karol

  2. Tomasz pisze:

    Wielkie gratulacje Robercie. Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone:)

  3. Maciej pisze:

    Serdeczne gratulacje ! 🙂

  4. Robert pisze:

    Dzieki chlopaki.

  5. Unknown pisze:

    Ja również pogratuluje, ale muszę przyznać, że żadnej nagrody za gramatyke, czy stylistykę, to w życiu nie dostaniesz.

  6. Robert pisze:

    Zeby nie bylo poprawilem przed chiwla TYLKO jeden wyraz (wyczekiwanego na wyczekiwalem) bo przerabiajac tresc widocznie cos blednie przkopiowaelm. Mozesz napisac mi co az tak bardzo Ci przeszkadza? Swoja droga szkoda ze sie nie podpisales 😉

  7. . pisze:

    Gratulacje! 🙂

  8. Tobiasz pisze:

    Tylko pogratulowac

  9. Unknown pisze:

    Przecinki, mój drogi. Brakuje ich wszędzie. I niezbyt elegancko wyrażasz się o "przedłużeniu" :). Zdanie"został mi przedłużony" lepiej zabrzmiałoby "przedłużono mi". Literówki pominę, bo pewnie co chwilę stukasz z innej klawiatury, ale też ich jest sporo, nawet w komentarzu.Co do przeszkaszania. Spora część ludzi jest wzrokowcami, więc mnożymy "analfabetów gramatycznych" tworząc niechlujne wpisy na blogach. Nie bądź niechlujny, to zajdziesz dalej niż z tym certyfikatem, który to otrzymałeś od największego monopolisty naszych czasów.

Skomentuj

