Zmiana redakcji na portalu WSS.pl

Posted: 14 stycznia 2009 in Computers and Internet
Kilka dni temu opublikowaliśmy na WSS.pl podsumowanie roku 2008. Aż się łezka w oku kręci. Zachęcam do lektury.
 
I tu chciałbym się pochwalić że zostałem redaktorem naczelnym portalu WSS.pl.
 
Oprócz tego trochę mnie też było widać na portalu:
  • Najwięcej na forum napisał… Robert Stuczyński
  • Najczęściej na forum pomagał… Robert Stuczyński
  • Najwięcej newsów opublikował… Robert Stuczyński
  • Swoje artykuły opublikowali… drugie miejsce… Robert Stuczyński

Może potrzebuje małego odwyku od WSS.pl 😀

WSS_Robert_Stuczynski_Noise_blog

Komentarze
  1. Tobiasz pisze:

    Spokojnie, spokojnie. Nowy rok się zaczął, a widzę że konkurencji nie śpi…Tak czy inaczej gratki

  2. Maciej pisze:

    No właśnie Robercie, zapomniałem pogratulować 😉 A wss.pl to choroba nieuleczalna 😛

  3. Robert pisze:

    Konkurencja byla zawsze i dobrze. Nie mamy zamiaru jakos specjalnie z nimi walczyc. Tworzymy tak dobry portal ze jestem przekonany ze bedziemy zawsze wsrod tych najlepszych. Co najwazniejsze, wspomniane w podsumowaniu roku, dzieki Wam wszystkim. Chyba ze mowisz o mojej konkurencji 🙂 cholopaki chetnie zobacze Was jako "najwiecej …".

  4. . pisze:

    Gratulacje Robert!W "Najwięcej na forum napisał" nie gratuluję, bo to jak dla mnie dziwna kategoria i bez urazy, ale każdy mógł "natrzepać 5k postów". Trolle i flame-owicze by odpuścili szybko, ale offtopowcy to mogą tak długo :-)Natomiast w pozostałych kategoriach gratuluję bardzo mocno, z akcentem na "Najczęściej na forum pomagał" oraz "Swoje artykuły opublikowali". Trzymam kciuki za kolejne owocne dni na WSS.pl 🙂

  5. Mateusz pisze:

    Gratuluje

  6. Ziemek pisze:

    @Paweł – ale jakość tego co napisane możesz sobie swobodnie ocenić, np. http://wss.pl/Forum.aspx?a=up&u=852 czy w wypadku Roberta tu: http://wss.pl/Forum.aspx?a=up&u=191 i jako 2. w tej kategorii (generalnie nie uważam, że jest czego gratulować w ogóle) czuję się lekko deprecjonowany. 🙂 Naprawdę tak off-topuję? Lub np. Tomek Onyszko lub Brejk?

  7. . pisze:

    Ziemku, absolutnie nie podważam jakości ani u Roberta ani u Ciebie. Tylko podzieliłem się z Wami (z Robetrem i jego czytelnikami) swoją opinią na temat tej jednej kategorii 🙂 Gdybym to ja nagradzał osoby na WSS.pl to za największą ilość postów nadawał bym tytuł ‚Niestrudzony Pisarz’ 😉 Co do offtopów, to takie posty też trzeba umieć pisać.Jak już lekko ‚zadywagowałem się’ to z offtopów najbardziej mnie wkurzają komantarze typu:1. :-)2. Dobre!!!3. Extra!!!Jak już jest dla nas dobre, to napiszmy dlaczego dobre 🙂

  8. Robert pisze:

    Ranking rankingiem – fajnie że jest, bo 2 lata temu nie udalo sie naklonic Microsoft do przyznania nagrod. Mam nadzieje ze to juz bedzie tradycja. Moze najwiecej napisali jest zbedne w rankignu. Jego miejsce moze zajmie za rok: najwiecej porad napisali, najwiecej Webcastow opublikowali. Dla mnie kazde miejsce w jw jest mile – szczegolnie " najwiecej pomogli" bo wśród tych postow znalazly sie takie ktore pomogly innym. Nagrod się sami zrzekliśmy na rzecz czytelikow i to tez mnie cieszy 🙂 @Pawel moj ulubiony jest jednak "Ja tez tak mysle" :O. Ale tez jestem zdania ze na forum mozna sobie tez troche pogadac bo przeceiz to forum dyskusyjne – wazne by na temat. I moze tez dlatego warto zrezygnowac z tej jednej kategorii.

  9. Grzegorz pisze:

    Gratuluję. Nie da się z tego wyleczyć i oby tak było dalej. Poza tym mam nadzieję, że będzie okazja spotkać się osobiście na TechFest 2009 – z Tobą i innymi osobami z wss.pl. Pozdrawiam

Skomentuj

