Google – This site may harm your computer

Posted: 3 lutego 2009 in Computers and Internet

Szukałem kilka dni temu informacji na temat Tag Microsoft. Skorzystałem z mojej ulubionej wyszukiwarki czyli Google.

Po wpisaniu ciągu znaków, który zawierał słowo Microsoft, Google oznajmiło mi że “This site may harm your computre”. Zdziwiłem się i sprawdziłem co Google myśli o swoich stronach:

google_harm_computer_Robert_Stuczynski

Jak widać że screenu Google stwierdziło że zwrócone linki do samego siebie mogą uszkodzić mój system! To nie była pocieszająca wiadomość ;). Coś w tym jednak było bo przecież strony internetowe są potencjalnym zagorzeniem – ale czy na pewno wszystkie?

Takie "bezpieczne" podejście miało tego dnia Google. Był to jakiś problem bo po chwili wszystko wróciło do normy i wyszukiwarka zwracała poprawnie wyniki.

Komentarze
  1. . pisze:

    Czytałem o tym na Wybiórcza.pl – łebski autor napisał, że Google poblokowało dostęp do wszystkich stron w internecie. Mam nadzieję że takiej władzy to nigdy Google Inc. nie będzie miało…

  2. Mariusz pisze:

    To była kwestia złego zaimportowania filtrów stron, które mogą robić problemy. Podobno podczas importu takiej bazy od StopBadware (z której na bieżąco korzysta Google) ktoś wrzucił do bazy listy stron ukośnik "/", który oznaczał wszystkie strony. Podobno był to ludzki błąd przy imporcie.

Skomentuj

