Dobry i zły provider

Posted: 16 lutego 2009 in Computers and Internet
Post z cyklu "Swoje znacie wiec cudze chwalicie". Powstał on po kilkumiesięcznej dyskusji na temat beznadziejnego podejścia do klienta przez NetArt. Oraz pochwale i pewnie zareklamuje porządnego providera amerykańskiego oraz jego support.

Ale może od początku. Lukasz napisał post o NetArt http://wss.pl/frmThread.aspx?tid=60055. Napisał bo już miał dość ich fatalnej obsługi. Zresztą je też nie jestem z niej zadowolony 😦

Grzegorz zacytował też wypowiedź osoby z PR. Nic dodać nic ująć – żenada:
"Przede wszystkim stosunki pomiędzy administratorami usług, a ich klientami są kwestią tych dwóch stron. Zaznaczę tylko, że jeżeli administrator nie może w łatwy i szybki sposób skontaktować się ze swoim klientem, to chyba to ich relacje nie układają się w należyty sposób."

Była też mowa o innych providerach, np. Home.pl. Padło też pytanie gdzie się przenieść. Okazało się że mimo dużej liczby providerów w Polsce nie jest to wybór prosty.

W tak zwanym miedzy czasie musiałem wykonać przekierowanie u mojego amerykańskiego providera – orcsweb.com. No i tu przeżyłem szok. Zgłosiłem prośbę o pomoc z ISAPI_rewrite przez webform. Zaraz po jego wysłaniu wyskoczył pop-up ze mogę rozmawiać z nimi przez Livechat. Pokosiłem się i po krótkiej rozmowie, jak osoba dowiedziała się ze jestem z Polski to zaproponowała mi dalszą obsługę usterki w tym języku gdyż rozumie że będzie to dla mnie prostsze. W czasie tego livechata już się do mnie odezwali emailem ze za 15 minut wszystko będzie działało. Pozwoliłem sobie jednak porozmawiać z osoba z Polski. Bardzo sympatyczna osoba wytłumaczyła mi on co dokładnie zrobią itd. Naprawdę bardzo profesjonalnie podejście do klienta i jego potrzeb – zupełnie inaczej niż w netart i home! Nie dość ze pomogli ASAP to jeszcze wszystko w szczegółach wyjaśnili.
Co więcej po kilku gadzinach otrzymałem szczegółowe wyjaśnienie zmian wykonanych na emaila. W dwuch językach – polskim i angielskim.

Czyli można profesjonalnie! Trzeba tylko chcieć! Zdecydowanie polecam http://www.orcsweb.com/. I nie jest to mały provider bo hostują duże serwisy typu asp.net, channel9.msdn.com, AMD.

Komentarze
  1. Karol pisze:

    Moje 0.05gr na temat polskiego hostingu, w tym typadku Home.pl: http://stilger.eu/2009/03/27/home-pl-a-fe-nieladnie-hosting-windows/

  2. Robert pisze:

    widze ze skorzsytales w koncu z ORCS

Skomentuj

