Rachunek „za wódę”!

Posted: 22 marca 2009 in Various

Dziś na jakiejś stronie zobaczyłem link do artykułu “Jak długo, zgodnie z prawem, możesz zalegać z rachunkami”. Został on umieszczony na części finansowej portalu WP.pl i jest on ich autorstwa.

Link do artu: http://finanse.wp.pl/name,michal-kosiarski,page,3,wid,10958935,czat.html

Nie mam zaległych rachunków ale zainteresował mnie ten artykuł, który tak naprawdę jest wywiadem z ekspertem. Na trzeciej stronie tego wywiadu znalazłem niezły błąd, który poprawił mi humor mocno niedzielny pochmurny dzień.

Chodzi o zdanie: “Mam do zapłacenia rachunek za wódę, czy jeśli nie zapłacę w tym miesiącu, to mi zakręcą wodę?”. Jak się później okazało za wódę nie mogą nam zakręcić kranu 😀

Woda_zaplacic_Robert_Stuczynski_Noise_Blog

Wiadomo na co autor miał ochotę w czasie pisania tego artykułu na komercyjnym portalu ale dlaczego za jego wódę komuś mieliby zakręcać kran? Jedno jest pewne korekta językowa w programi mu tego nie podpowiedziała.

My swoje blogi i portale połecznościowe prowadzimy tylko for fun za zdarmo więc prosze aby mieć to na uwadze przy jakimś niemiłym dodawaniu w komentarzu że w newsie jest błąd. Wystarczy napisać jest błąd :).

Skomentuj

