Sklepów w promocji citibanku: -1

Posted: 24 marca 2009 in Various

Stali czytelnicy mojego bloga wiedzą że “uwielbiam” moją kartę CitiBanku. Mam ją dlatego że na całym świecie jest honorowana – to jedyny powód.

Dziś do stałem emaila że mają jakieś mega rabaty. Do 50% przy płaceniu kartą kredytową.

Postawiłem to sprawdzić i sami spójrzcie jaki jest wynik zapoznawania się z tą genialną, mega, super ofertą :O

Citibank kolejna genialna promocja

Bank jak zwykle nie zaskoczył. Znaleziono –1 sklep! A może czekają aż SMS na 70233 przyniosą wystarczające zyski by wprowadzić sensowną ofertę 😉

Jak to jest że temu bankowi nadal się ufa. Mimo że można stworzyć bloga o wpadkach tego “banku”.

Skomentuj

