MoGo – po roku ale nadal bez rolki

Posted: 26 marca 2009 in Computers and Internet

Ponad rok temu dostałem MoGo. A co to? Myszka komputerowa. Mysz trochę inna. O dziwnym kształcie. Sami zobaczcie:

Mogo 2 - Robert Stuczynski Nosie blog

Dlaczego po roku. Bo w poprzednim laptopie nie miałem PCIMCIA, a mysz jest ładowana tym złączem. W podróży chowa się właściwie w całości do laptopa i to właśnie jest w niej genialnego.

Mogo 3 - Robert Stuczynski Nosie blog

OK już się pochawaliłem że używam nowego gadget, a chciałem też napisać moje przemyślenia na temat rolki w myszce. Otóż MoGo nie ma rolki i powiem Wam że nie mam pojęcia jak można było bez tej funkcjonalności używać Windows. Tragedia!

Mogo 1 - Robert Stuczynski Nosie blog

Komentarze
  1. . pisze:

    Robercie, przeczytaj specyfikacje, może ten mysz zamiast kręcenia rolką ma przesuwanie palcem po czarnym pasku, tym z ikonką blutucha 😉 Jako gadżet fajne, ale nie do używania na dłuższą metę.

  2. Robert pisze:

    Pawel dzieki. Nie ma nic. Musze pogrzebac w sieci. Do uzywania z doskoku jest ok.

  3. Karol pisze:

    Robert, uzywam od czasu do czasu takiej samej myszki. Na stronie producenta jest dostepny software: pointix_scroll_popmouse – może nie jest to mistrzostwo swiata ale dziala;)

  4. Robert pisze:

    ale co on daje?Mi nawet na Windows 7 nie dziala 😦 Jakas dziwna instalacja z crackami :O jest

Skomentuj

