Live Writer i sprawdzenie polskiej pisowni

Posted: 7 Kwiecień 2009 in Computers and Internet

No i doczekałem się. Wiele razy na connect zgłaszałem że bardzo by się przydało sprawdzanie polskiej pisowni w Live Writer. Długo było to ignorowane z odpowiedzią – “może w następnej wersji”.

Dla niezorientowanych LW to program, który upraszcza do minimum pisanie nowych postów na blog. Co najważniejsze za darmo.

Pobrałem nową wersję i ujrzałem:

Polish Language Live Writer Robert Stuczynski Noise blog

Teraz już LiveWriter ślicznie podkreśla błędy. W końcu 🙂 ktoś zauważył że jest taki kraj jak Polska. A może to my zgłaszając uwagi do produktów?

Komentarze
  1. Rafał pisze:

    Jakim programem robić poszarpany wycinek grafiki?

  2. Dariusz pisze:

    Robert ma po prostu popękany ekran 😀 A foty robi cyfrówką! Teraz już znasz cały przepis na taki efekt =)

  3. Karol pisze:

    efekt to camtasia:)a co to WLW to dla mnie polski słownik pojawił się za późno – z powodu jego braku przestałem używać tej aplikacji…

  4. Robert pisze:

    zonk! To zdecydowanie nie Camtasia to SnagIT. Camtasia służy do przechwytywania wideo.

  5. nExoR pisze:

    hmmm… instalowalem writera ze dwa miechy temu i od razu mialem polski slownik…..

  6. Robert pisze:

    ale ja nie mowie ze to sie dopiero teraz pojawilo :)Nie pobieram wszystkich wersji – nawet dlatego ze sprawdzanie czy jest nowa wersja zle dziala.

Skomentuj

