Porównanie wyników Bing z Google

Posted: 10 czerwca 2009 in Computers and Internet

Mamy w końcu 2 dobre wyszukiwarki: Bing i Google. Która, lepsza? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Ja na tą chwilę używam obydwu i nie mam ulubionej. Maja plusy i minusy, a wyboru dokonuje w zależności od tego co szukam. W polskim języku Google szuka na pewno dużo lepiej i Microsoft musi zauważyć że są inne języki a nie tylko angielski.

Na pytanie która lepsza musicie sobie na to odpowiedzieć sami. Pomocna może być strona ułatwiająca porównanie. Wystarczy otworzyć http://www.blackdog.ie/google-bing, wpisać np. Oscar i kliknąć Google Versus Bing.

bing vs google 0 robert stuczynski noise blog

Uzyskany wynik zostanie wyświetlony w 2 kolumnach. Po lewo Google, po prawo Bing:

bing vs google 1 robert stuczynski noise blog

Owocnego porównywania i niech wygra lepszy. Zapraszam do podzielenia się wynikami w komentarzu.

Komentarze
  1. Dariusz pisze:

    Podobne mam odczucia co do szukania… używam Google dla Polskiego oraz Bing dla Angielskiego. Co to wyszukiwania "na raz" to używam czegoś takiego co opisałem kilka dni temu tutaj: http://blog.porowski.pro/Blog/cns!F106AFDC000CBF30!372.entry Wydaje sie troszkę bardziej lekki od tego twojego.Jedynym problemem obu jest to, że nie przyjmuja prawidłowo polskich znaków.

  2. Grzegorz pisze:

    U siebie "od zawsze" mam pustą stronę startową a ostatnio kusi mnie, żeby ustawić bing. Ich obrazki są tego warte 😉

  3. Robert pisze:

    mam nadzieje ze mowisz Grzes o wersji amerykanskiej gdzie mozena sie dowiedziec czegos wiecej o zdjeciu. Polska ma tylko ladne widoki. Ale to prawda ze sa naprawde ladne. Ja mam jako startowke taki zbior "linkow stron" bo zazwyczaj startuje od ulubionych. Choc moze jednak to dobry pomys by poznawac siwat z bingiem 😉

Skomentuj

