71-680 Passed – TS: Windows 7, Configuring

Posted: 25 Czerwiec 2009 in Computers and Internet

Dziś dostałem wyniki egzminu 71-680 czyli beta z Windows 7, a dokładnie tak jak napisałem w temacie TS: Windows 7, Configuring. Na stronie MCP Member Site nadal nie mam 70-680 wiec screen tylko z prometric.com

71-680 passed Robert Stuczynski Noise blog

We wrześniu pewnie kolejny. Pewnie tak jak poprzednio zrobię grupę Virtual Study Group (VSG). Zdecydowanie łatwiej i milej się uczyło do 680 🙂 w Virtual Study Group 71-680 TS: Windows 7, Configuring. Kto nie uczestniczył niech żałuje 😀 ale za jakiś czas ma szanse dołączyć!

Komentarze
  1. Grzegorz pisze:

    Gratulacje! Ku mojemu zaskoczeniu….pojawił mi się dokładnie taki sam status w prometric 😉

  2. Tobiasz pisze:

    Gratki, niektórzy to mieli szczęście…

  3. Maciej pisze:

    Nie miałem wcześniej okazji… Gratulacje! 🙂

  4. John pisze:

    Sine there are no books out yet for 70-680 I did my own material that I would like to share here: http://www.john.bryntze.net/jbkb/index.php?title=Certification-kb12_070-680_TS_Windows_7_Configuring_-_Exam_Notes

Skomentuj

