Microsoft Office 2010 dostępny do pobrania

Posted: 14 lipca 2009 in Computers and Internet

Dziś rano spojrzałem do skrzynki e-mailowej i okazało się że dostałem invitation code do Microsoft Office 2010 Technical Preview Program!

Są to, z tego co napisali w e-mailu, pierwsze zaproszenia. Nie potrafię dokładnie powiedzieć komu go rozsyłają ale na pewno coś się ruszyło w tym temaci

Office 2010 Technica Preview - Robert Stuczynski Noise blog

Dopiero od Windows 7 używam na laptopie 64 bitowej wersji systemu. Spowodowane jest to tym że w końcu mam 4GB RAM. Tym bardziej cieszy mnie że mogę już pobrać i zainstalować Microsoft® Office Professional 2010 64-bit, które zawiera: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher and Access.

Oprócz wersji Professional można pobrać:

  • Microsoft Visio 2010 32/64-bit
  • Microsoft SharePoint Designer 2010 32/64-bit – ciekawe czy zostanie bezpłatny
  • Microsoft InfoPath 2010 32/64-bit
  • Microsoft SharePoint Workspace 2010 32/64-bit
  • Business Contact Manager for Microsoft Outlook 2010 32/64-bit
  • Microsoft Outlook Connector 32/64-bit
  • Microsoft Office Languages Packs  32/64-bit
  • Business Contact Manager for Microsoft® Outlook® 2010 Database Tool 32-bit

Drugą rzeczą z powodu której cieszę się z powodu wydania Office 2010 jest to że Outlook w tej wersji został wzbogacony o standardowy Ribbon.

Microsoft Office 2010 ready for Download

Komentarze
  1. Dariusz pisze:

    Ja dziś rano wypełniłem ankietę nominacji na Connect i na chwilę obecną czekam… czas pokaże, czy będzie mi dane zobaczyć nowe cudo w 64-bitach.

  2. Robert pisze:

    postaram sie troche toto opisac… jak tylko znajde czas. Juz jest zaintsalowane

  3. Maciej pisze:

    Też dostałem zaproszenie, a ankietę wypełniałem bodajże już na początku czerwca. Jak się TP będzie sprawował, okaże się na dniach 😀

  4. Jakub pisze:

    Ja pierdzielę, jak czytam tego bloga to dochodzę do wniosku ,że niedługo przeczytam tutaj o tym jak piękne słońce świeci Ci na głowę. Czy aby nie przesadzasz z nadmiernym podniecaniem się błachostkami ? Wiele osób dostało takie info i nie pałują się po blogach tym… pisać info ,że już zainstalowałeś… czekamy z utęsknieniem jak się tym z nami podzielisz. Po artykułach na temat czyszczenia lustrzanki pewnie dostaniemy przepis jak zrobić / wykorzystać skrypt asp do wygenerowania chłodu w lodówce… ręce opadają , zapowiadało się ciekawie … u mnie del z bookmarków , pozdrawiam.

  5. Tomasz pisze:

    Jakub wcale nie musisz tutaj zaglądać! Ja na przykład nie dostałem zaproszenia choć bym chciał:) Nic, poczekam na wersje publiczną.

  6. Zygmunt pisze:

    Pierwsze wrażenia (poza faktem konieczności odinstalowania wersji 32 2007) z Office’a 2010 b.pozytywne. Kierunek moim zdaniem dobry. Wrzucenie screen shotów do Worda (tak jak do tej pory np. w One Note) – nareszcie 🙂 Co prawda mi to tak bardzo nie przeszkadzało, bo i tak mam inne narzędzia, ale wiem, jak to przydatne bywa. Ciekawe jak Twoje wrażenia Robercie? Mam nadzieję, że niedługo o tym poczytamy 🙂

  7. Robert pisze:

    Jakub jesli zalozyles konto tylko po to aby dodac tu komentarz to juz chyba naprawde nie masz co robic.Chetnie poczytam Twoj blog. Ale jak na razie ani jednego wpisu nie widze. Ale tak jak Tomek napisal – nikt Cie tu nie trzyma. I jesli czytasz o czyms co Cie nie interesuje to juz naprawde nie masz co robic.

  8. Robert pisze:

    Zygmunt na ta chwile najwiecej pracuje z Outlookiem. Wyglada swietnie jak caly pakiet Office 2010. Watkowanie juz znalem bu uzywam OWA z Exchange 2010 ale tego w 2007 mi brakowalo. Niestety spora ilosc bledów no ale to CTP 😦 No i niestety nie dziala superoutlook.Past bardzo uzyteczny jest w tej wersji.

Skomentuj

