Zamknięta beta bo Windows 7 i Windows Server 2008 R2 RTM

Posted: 23 lipca 2009 in Computers and Internet
Dziś rano odebrałem e-maila od Microsoft z informacją potwierdzającą że Windows 7 i Windows Server 2008 uzyskały status RTM. Numer buildu to 7600. Przy Vista nie było wiadomo czy śmiać się czy może lepiej płakać. Ale tu raczej jest powód do otwarcia szampana, no dobra browara 😀
 
Wspomniałem o beta aby podkreślić że był to najlepszy program beta jaki widziałem. Świetnie zorganizowany i pełen interakcji użytkownik systemu <-> Microsoft. Mam na myśli szczególnie część Windows 7 bo wydaje mi sie że Windows Server 2008 R2 był bardzo mocno z boku. Wiem że to był tylko R2 ale mimo wszystko powinni to rozdzielić na dwa oddzielne programy beta.
 
Jest jeszcze jedna rzecz do której można się przyczepić to to że Microsoft nie udostępniał beta testerom kolejnych buildów, choć robił to do partenerów OEM oraz wyciekało to do sieci np. z różnych konferencji :(. Czyli upraszczając dostęp do tego samego builda miała moja babcia i ja – no może ja chwilę wcześniej.
 
W tym momencie najbardziej czekam na bezpłatnego Microsoft Hyper-V Server 2008 R2.
 
 
 
Skomentuj

