Virtual Study Group 71-662 TS: Exchange 2010

Posted: 24 sierpnia 2009 in Computers and Internet

Jak pewnie wiecie ruszyły zapisy na egzamin beta z Exchange 2010 http://wss.pl/NewsList/1,11178.aspx.

Zachęcony poprzednim VSG z Windows 7. Jego frekwencją i tym jak miło było uczyć się w dużej grupie osób z całej Polski (a nawet ze świata) utworzyłem kolejne wydarzenie związane tym razem z 71-662.

Exchange 2010 Robert Stuczynski Noise Blog

Temat trudniejszy ale mam nadzieje że sie uda. Poprowadzenie sesji zapowiedział wstępnie w newsie o egzaminie Ziembor. Rozmawiałem też wstępnie z Konradem, który nie obiecał ale jest duża szansa że coś poprowadzi.

Osoby chętne do poprowadzenia i przyłączenia się do VSG proszę by wpisywały się w tym wątku na WSS.pl. Będę Was dopisywał do eventu na spaces. Tam będziemy umawiali się na sesje. Wszystkie będą prowadzone za pomocą LiveMeeting.

Niestety Przymrużenie oka część terminu pokrywa się z moim urlopem więc zastępstwo w organizacji i moderacji spotkań będzie pełnił Darek Porowski, który pewnie zaraz dopisze się tutaj. Darek pomagał mi przy VSG W7.

Jestem pewny że przy tym temacie będziemy potrzebowali przede wszystkim chętnych do poprowadzenia sesji. I tu ogromna prośba by te osoby zgłaszały sie do mnie lub w events http://71-662.events.live.com. Sukces tego VSG zdecydowanie jest w ich rękach.

Komentarze
  1. Dariusz pisze:

    Tutaj też mam sie dopisać?! ;D hihi

  2. Zygmunt pisze:

    Robert, znowu urlop?! Przecież byłeś już w tym roku 😉

  3. Robert pisze:

    Zygmunt takie zycie – 3 urlop 😀 Mala jest malutka wiec korzystam.Wlasnie musze zoabczyc czy ja wg mam jeszcze urlop

Skomentuj

