Moja pierwsza aplikacja – myAction 0.1 for Windows Mobile

Posted: 28 sierpnia 2009 in Computers and Internet

Jakiś czas temu udostępniłem publicznie pierwszą aplikację. Nie wiem czemu ale zapomniałem o tym napisać na blogu. Nie jest to pierwsza, która napisałem ;). Reszta nie nadawała się do publicznych prezentacji.

Ta jednak może się Wam przydać. Jest to typowy luncher. Posiada on 30 przycisków (akcji). Niestety jest to powiedzmy wersja alfa bo nie posiada customizacji.

myAction - Robert Stuczynski noise blog

Kolejna wersja będzie posiadała możliwość zmiany przycisków: logo oraz akcji. Mam nadzieje że będzie to wersja oznaczona 1 🙂 Pracuje nad nią z Grzegorzem Galasem.

Wątek i binaria leżą na XDA: [APP] myAction 0.1 beta – 30 buttons Action Screen for WM – like iPhone – VGA

Komentarze
  1. Dariusz pisze:

    Kiedy zaczynasz ścieżkę developerską? ;D

  2. Robert pisze:

    Darek nie strasz mnie ;P. To tylko programik ktory potrzebowalem a ze moze byc uzyteczny dla innych to go opublikowalem 😀

Skomentuj

