Stacja dokująca do PDA za grosze

Posted: 27 września 2009 in Bez kategorii

Nie mam oryginalnej stacji dokującej do HTC Diamond bo musiałbym na nią pewnie wydać pewnie ponad 100. A aż tak nie jest mi potrzebna. Używam jakąś starą od Nokia.

W sieci znalazłem PDF z przykładem jak zrobić fajną stację z kawałka tektury 😀 Jak dla mnie genialne i banalnie proste. Jutro idę poprosić dział graficzny o wycięcie mi tego z tektury na ploterze.

http://www.dessinemoiunobjet.com/iphone-and-itouch-paper-stand-dock/

Skomentuj

