Może egzamin HDI nie będzie wymagany przy MCITP!

Posted: 20 Listopad 2009 in Computers and Internet

Jakiś czas temu pisałem o tytule MCITP: Enterprise Desktop Support Technician 7 i o tym jak bezsensowne rozwiązanie (wymaganie) znalazł gigant z Redmond. Chodzi oczywiście o dodatkowy egzamin HDI – całość możecie przeczytać w tym wątku: MCITP: Enterprise Desktop Support Technician 7 czy aby na pewno?

Przy okazji uczestnictwa na TechEd 2009 odwiedziłem stanowisko certyfikacji firmy Microsoft. Opowiedziałem o tym nieszczęsnym tytule i podałem argumenty przeciw HDI. Po grymasie kobiety wyglądało że sprawa HDI to ich kolejne nieporozumienie i obiecała zająć się tą sprawą. Widać więc światełko w tunelu! Dodam że nie była to osoba ze społeczności lub MVP ale pracownik Microsoft. Już z nią kiedyś rozmawiałem w Redmond bo zajmuje się ona cyklem życia egzaminów. Ja spotkałem ją w czasie oceniania egzaminów po fazie beta.

Skomentuj

