Jestem MVP na 2010

Posted: 6 stycznia 2010 in Computers and Internet
Ostatnio zaniedbywałem bloga, a dziś to już 3 news i do tego trochę spóźniony. No cóż "lepiej późno niż wcale". Pochwale się że kolejny raz moja aktywność została doceniona tytułem MVP. Jeśli dobrze pamiętam to już mój 4 rok w programie 🙂
 
Nominowano 2 nowe osoby: Grzegorz Stolecki (SQL Server), Marcin Książek (Team System). Renominowano: Damian Widera, Grzegorz Mazur, Grzegorz Niemirowski, Jakub Binkowski, Jakub Gutkowski, Maciej Aniserowicz, Maciej Pilecki, Marcin Goł, Michał Kawecki, Szymon Kobalczyk. 
Komentarze
  1. Maciej pisze:

    No to kolejne gratulacje Robercie! 🙂

  2. Robert pisze:

    Dziekuje 🙂

  3. Wojciech pisze:

    Gratulacje Robercie 🙂

  4. Tobiasz pisze:

    No tak, kolejne gratulacje. Jest za co… 🙂

Skomentuj

