MCITP: Enterprise Desktop Support Technician 7 – ufff zapomnij o HDI :)

Posted: 9 Styczeń 2010 in Computers and Internet

W listopadzie pisałem o tym że w temacie MCITP Enterpise Desktop Support Technician 7 może być mała, a jakże wielka zmiana na plus. Wczoraj na blogu Born To Learn umieszczono informacje że powyższy tytuł nie wymaga zdania HDI. Ja już mam w moim transcript choć narzędzie do pobierania certyfikatów nie działa wiec nie mogę napisać Wam czy jest na nim widoczny Charter Member 😦

Komentarze
  1. Maciej pisze:

    Ja wciąż nie mam informacji ani w transkrypcie, ani nie widzę certa… Trzeba będzie pewnie trochę poczekać 🙂

Skomentuj

