A może tak bez e-maila?

Posted: 10 Luty 2010 in Computers and Internet

Może ktoś z Was sobie zrobi dzień bez emaila? Hmmm my z Karolem już sobie zrobiliśmy i nie było to na nasze własne życzenie. Korporacja z Redmond i jej spora awaria, o której pisałem wczoraj, a Karol dziś, zmusiła mnie do tego.

Nic przyjemnego… a najgorsze że na witrynie nadal wisi komunikat że nadal trwają prace i mogą być utrudnienia. Nie wiem jak mają to rozwiązane ale wydaje się że "no, no, wiedze że wy tu siostry w Archeo niezły burdel macie" (cytat Seksmisja).

Komentarze
  1. Dariusz pisze:

    Ja o dziwo używam 3 kont w różnych domenach na outlook.com i działało wczoraj, jak i dziś wszystko poprawnie… na razie 😉

  2. Karol pisze:

    Problem prawdopodobnie dotknął jeden z wielu serwerów skrzynkowych:)

  3. Łukasz pisze:

    A może tak dzień bez komputera ? 😛

  4. Mateusz pisze:

    U mnie też się nie wysypało 🙂

  5. […] niezły problem. Nadal nie do końca wiedzą czy ich poczta zostanie w ogóle odzyskana. Miałem kiedyś podobny problem z serwisem Microsoft Outlook.com. Po 24 godzinnym odcięciu od poczty udało im się przywrócić […]

Skomentuj

