Tak jak pisałem kopiuj i wklej będzie w Windows Phone 7

Posted: 19 marca 2010 in Computers and Internet

Kilka dni temu pisałem o tym że Internet obiegła informacja że Windows Phone 7 nie będzie obsługiwał tej funkcjonalności. Wydało mi się to niemożliwe co sprawdziłem na emulatorze. Oczywiście emulator posiada dodatkowe funkcje wiec może nie być w 100% zgodny z tym co będzie w WM7. Ale to co napisałem – przecież jest choćby zaznaczanie co daje do myślenia w kontekście kopiuj/wklej.

Tak czy owak kolejny raz ktoś z marketingu Microsoft wprowadza ludzi w błąd i o systemie który jeszcze nie jest finalnie skończony z ust producenta można usłyszeć niefajne “fakty”. Szczególnie że ta funkcjonalność jest bardzo ważna i taki system musi ja posiadać. Ale najważniejsze zostało że zostało sprostowane – będzie miał tą funkcjonalność.

Więcej o sprostowaniu możecie przeczytać na portalu pda.pl.

PS> Pisząc tego posta czułem się jakbym pisał "o rany Windows Phone 7 będzie miał ekran! Co za ulga 🙂". Naprawdę to są przecież podstawowe funkcjonalności – nawet dla zwykłego Kowalskiego.

Komentarze
  1. Grzech pisze:

    Jeśli jesteś przekonany, że ktoś z marketingu Microsoft wprowadza ludzi w błąd to możesz napisać do Microsoft http://www.microsoft.com/pl/pl/ co umożliwiło by im poprawić swoje postępowanie wszak mogą nie mieć pojęcia o popełnianiu błędu szkodzącego przede wszystkim firmie Microsoft, która z takich powodów mogła i pewnie straciła wielu klientów a jej pracownicy zarobki; klienci też by zyskali dzięki Twojej pomocy udzielonej w ten sposób firmie.

Skomentuj

