Twitter i wygrana – dysk 1TB

Posted: 23 kwietnia 2010 in Computers and Internet

Wczoraj czytając wewnętrzne grupy MVP przypadkowo natknąłem się na informację że można wygrać dysk 1TB wpisując na Twitter prostą wiadomość:

Prevent the hassles of data loss by backing up with GFI BackUp 2010 – Business Edition http://bit.ly/beBjcC

Oraz dodać GFISoftware do swojego Twittera.

Pomyślałem “co mi szkodzi”.

A dziś rano szok! Dostałem “Direct message from GFI Software” o treści “GFISoftware: You are a winner in our GFI Backup 2010 – Business Edition competition! Pls fill this form to receive your prize”.

GFI

Wypełniłem formularz i czekam na nagrodę. Bardzo się cieszę 🙂

PS> Obserwujcie Twittery i Facebooki VirtualStudy.pl bo juz niedługo pojawi się niespodzianka.

Komentarze
  1. Dariusz pisze:

    No prosze 🙂 Gratki!

  2. Piotr pisze:

    Gratki :), to tylko pokazuje, że warto brać udział w takich quizach/zabawach/konkursach (również tych międzynardowych). Co do samej wygranej – mam w domu identyczny (wygląda bardzo ładnie i jest szybki, jedyny minus to dodatkowe zasilanie).

Skomentuj

