Jak wyłączyć dzwięk startu i zamykania systemu w HTC HD2 (Leo) z PlusGSM

Posted: 20 czerwca 2010 in Computers and Internet

Jako że jakiś czas przesiadłem się z HTC Touch Diamond na HTC HD2 (Leo) to poza nowościami w większości przyjemnymi dotknęło mnie trochę problemów z tym PDA. W kilku newsach podzielę się kilkoma tipami na jego temat. Myślę że przydadzą się bo w sieci wcale nie ma aż tak dużo informacji.

Pierwsze problemy pojawiły się bo telefon kupiłem w Plus. Wgrywają swoje ustawienia, których ciężko się pozbyć.

Telefon gdy go wyłączamy startuje i zamyka się z beznadziejną muzyką plusa. Co gorsza jest ona głośna więc kładąc się spać obudzi przy zamykaniu wszystkich w pomieszczeniu ;). Jak się go pozbyć? Hmmmm mimo że wydaje się to proste to nie znajdziemy takiej funkcji w samym aparacie.

Pierwsze informacje jakie znalazłem proponowały instalacje innego SplashScreen i jest to jakieś rozwiązanie. Ale ja chciałem pozbyć się tylko dźwięków bo nie bardzo podnieca mnie zmiana animacji startowej i jej oglądanie.

Okazało się że w prosty sposób można się do tych beznadziejnych dźwięków dostać od strony rejestrów. Wystarczy zmienić wpisy w kluczu:

HKLMSoftwareHTCHTCAnimation

Jest jeszcze inne rozwiązanie, którego nie sprawdzałem. Należy usunąć nakładkę o nazwie "Default Company Name Plus_Poland". Można ją odinstalować z menu "Usuń aplikacje.

Skomentuj

