Outlook Mobile dla Windows Mobile 6.1

Posted: 15 lipca 2010 in Computers and Internet

Ostatnio przesiadłem się na HD2 czyli WM6.5 wiec całkowicie zaniedbałem mojego HTC Touch Diamond, który jest oparty na WM6.1. Niestety okazało się ze Leo zaczął się tak mocno grzać że został wysłany do Regenersis – czyli serwisu.

Co ciekawe wczoraj otrzymałem emaila z Microsoft że dla WM6.1 został wydany klient Outlook. Można go pobrać i zainstalować bezpłatnie więc jeśli ktoś ma 6.1 to czym prędzej trzeba się w niego wyposażyć bo wnosi całkiem sporo. Sporo ale u mnie tryb konwersacji nadal nie działa mimo połączenia z Exchange 2010.

Są w nim nawet funkcje, których nie widziałem w wersji na Windows Phone 6.5.x:

messagequickactions[1]

Nie jest wymagana instalacja całego nowego Office dla WM.

Cały wątek znajdziecie tutaj: Outlook Mobile Update

Skomentuj

