Visual Studio 2010 w języku polskim

Posted: 24 lipca 2010 in Computers and Internet

Niezbyt nowy news ale napisałem go z 2 powodów:

  • pierwszy jest taki bo brałem udział w programie beta tego pakietu spolszczającego i zgłosiłem naprawdę bardzo dużo błędów
  • bo śledząc polskie portale jako nie zauważyłem o tym newsa (choćby na Codeguru.pl)

Chodzi oczywiście o pakiet spolszczający Visual Studio 2010. Czy to jest potrzebne? Pozostawiam odpowiedz każdemu. Ja niezbyt dobrze się czułem w polskim interfejsie ale może znajdą się chętni.

Pakiety językowe dla programu Microsoft Visual Studio 2010

Komentarze
  1. Amadeusz pisze:

    Należy zaznaczyć, że spolszczenie dotyczy wersji Professional i właściwie tylko interfejsu. I faktycznie dziwnie to wygląda, choć sama idea jest warta uwagi, pod warunkiem, że tłumaczeniu zostaną poddane wszystkie elementy IDE. W przeciwnym wypadku, jest to raczej ciekawostka niż praktyczne zastosowanie.

  2. Robert pisze:

    Moze troche inaczej. Z tego co mi wiadomo helpa nei ruszano a wlasciwie to ja bym tylko helpa potrzebowal. Spolszczenie IDE mi zwyczajnie przeszkadza ale jesli ktos nie zna wcale angielskiego to dla niego znajdzie sie to zastosowanie. Wiekszosc interfejsu byla w betatestach przetluamczona. Na spolszczenie helpa bym nie liczyl 😦 bo to tylko PL i tluamczone bylo przez studentow.

Skomentuj

