Używaj Visual Studio 2010 szybciej za pomocą klawiszy

Posted: 2 sierpnia 2010 in Computers and Internet

Nie wiem czy Was ale mnie na pewno przydarza się coś małego napisać w Visual Studio. Nie jest to na pewno ulubione zajęcie wiec staram się uprościć je do minimum. Upraszanie moje to dla niektórych utrudnianie sobie życia. Myślę w tym momencie o wykonywaniu zadań w VS za pomocą skrótów klawiszowych.

Na pewno nie jestem w tym osamotniony 😉 więc uraczę Was dziś fajnym plakatem skrótów klawiszowych Visual Studio 2010. Zostały one przygotowane w formacie PDF dla środowisk:

  • C++
  • C#
  • F#
  • VisualBasic

Co ciekawe jest to już kolejna wersja a ja nie spotkałem się nigdzie z newsami na ten temat. Czyli pobrać, wydrukować i używać:

Visual Studio 2010 Keybinding Posters

Komentarze
  1. Tomasz pisze:

    Mysle, ze zanim na takim plakacie znajdziesz skrot to szybciej bys go wygooglowal za pomoca Binga 😉

  2. Robert pisze:

    Control+F :PA tak w/g to ktos musi wiedziec ze jest taki skrot wiec warto raz sobie przeczytac ten plakat i czasami doznac olsnienia 😀

  3. Tomasz pisze:

    Hehe, ja tam generalnie az tak wielu skrotow nie uzywam, ale co kto lubi 🙂

Skomentuj

