Wszystkie blogi Windows Live Spaces zostaną przeniesione na WordPress.com!

Posted: 28 września 2010 in Computers and Internet

Dziś zalogowałem się do mojego bloga i zobaczyłem przypomnienie że: usługa Windows Live Spaces jest wyłączana. Uaktualnij swój blog już teraz! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Microsoft zdecydował się na ten krok bo to co było na Spaces nie bardzo mogło dorównać możliwością WordPress. Ja z lenistwa blogowałem tutaj. Zresztą sami napisali na stornie: WordPress.com. To najlepsza usługa do blogowania dostępna dla użytkowników usługi Windows Live.

Jest kilka opcji:

  • można automatem zmgrować bloga
  • można go usunąć
  • można zrobić jego kopie

Widać że Microsoft przygotował się całkiem dobrze. Ja oczywiście wybiorę migracje – mam tylko nadzieje że obędzie sie bez problemów.

Co do dat wygląda to tak:

Masz czas do daty: marzec 2011, ale lepiej uaktualnić blog do usługi WordPress.com już dzisiaj!
Obecnie możesz nadal publikować wpisy w blogu usługi Spaces oraz zdecydować, kiedy przeprowadzisz uaktualnienie.
Jeśli uaktualnienie nie zostanie przeprowadzone, od daty: styczeń 2011 nie będzie można dodawać wpisów do blogu usługi Spaces, ale jego zawartość będzie nadal widoczna. Będą nadal dostępne te same opcje: uaktualnienie, pobranie lub usunięcie blogu.
Data: marzec 2011 to dla Ciebie ostatnia szansa pobrania swoich elementów. Może uaktualnisz blog dzisiaj?

Czyli to chyba ostatni wpis na Spaces. Zegnaj Spaces witaj WordPress.

Komentarze
  1. Karol pisze:

    Ale się porobiło:) Przez prawie dwoma laty moja ucieczka ze spaces do wordpressa wymagała sporo grzebania a teraz co widzę? Wszystko zrobiono by za mnie:) Zawsze można zaimportować blog ze spaces na ITBlogs.pl zamiast wordpress.com.

  2. Robert pisze:

    No chyba wiele osob sie mocno zdziwilo. Mimo wszystko mysle ze to dobry kierunek.

  3. Karol pisze:

    na pewno bardziej funkcjonalny:)

  4. Peter (Creer) pisze:

    Witam,

    widze, że zmienił się adres bloga… niestety i mój adres z przestrzeni .spaces – na wordpressie był już zajęty.
    Teraz nie pozostaje nic innego jak czekać na nową odsłone Live Writer’a 2011.

  5. Fakt. Tu wiele osób może się niemiło zdziwić. Mój był nawet chyba wolny ale stwierdziłem że czas na małe zmiany. Może sobie w koncu normlanie podepne domene
    Teraz pozostaje customizacja tego miejsca by wyglądało normalnie. BTW w koncu mozna troche powalczyc ze spamem.

  6. najlepiej mieć własną niezależną domenę

Skomentuj

