Oficjalna akutalizacja dla HTC HD2

Posted: 27 października 2010 in Computers and Internet

Po roku ukazała się aktualizacja rom dla HTC HD2.

Bezpośredni link do niej: http://www.htc.com/pl/SupportViewNews.aspx?dl_id=1046&news_id=784

Już od kilku dni testuje tą aktualizacje i sprawuje się całkiem dobrze choć wielkich zmian nie zauważycie:

Improved Functions:

1. This upgrade for HTC HD2 includes all previously released updates.
2. For the Contacts application allowing for faster searching and locating contacts.
3. Enhanced handling for CPU processing that will quicken the background processes allowing for an overall improved experience.

Komentarze
  1. Lukasz pisze:

    Podsumowując warto wgrać? 🙂

  2. Michał K. pisze:

    Witam
    Wgrałem ten ROM i nie mogę znaleźć ikony do kalibracji ekranu.

    Pozdrawiam
    Michał

  3. Michał K. pisze:

    Prosto i bez problemów kalibracja dział. Jeżeli chodzi o nowy ROM wydaje się jak by komórka pracował szybciej po tygodniu zobaczę czy się zawiesza miałem czasami co kilka dni takie zdarzenia.
    Dzięki za pomoc
    Michał

  4. Rafał - zaGraf pisze:

    Czy ktoś może pomóc – jak pobrać aktualizację?
    Kiedy wpisuję mój S/N odpisuje, że ROM nie pasuje do mojego urządzenia.
    Czy tylko ja mam taki problem? Telefon kupiłem na allegro, pochodzi z salonu Plus (taki tez ma rom)
    Czy są inne sposoby pobrania aktualizacji? Czy przed wgraniem muszę coś crackować?

Skomentuj

