VIP na MSS/DevDeys

Posted: 14 kwietnia 2007 in Komputery i rozrywka
Kilka tygodni temu wspominałem o konferencji Microsoft Security Summit & Developer Days 2007. Poczta już doręczyła mi mój identyfikator (patrz załącznik). Pierwszy raz mam status VIP-a :O Niestety nie mam pojęcia co daje taki status.
 
Mój harmonogram wygląda następująco:
Dzień 1 25 .4.2007
09:30 – 11:00 Intelligent Application Gateway 2007 (oraz ISA Server 2006) – zobacz rozwiązanie Appliance
Adrian Kaczmarczyk (ISCG)      
11:25 – 12:55 Zabezpieczenie nieprzerwanej dostępność danych z wykorzystaniem rozwiązań storage Hewlett-Packard opartych o system Windows Server
Eksprt dziedzinowy (Hewlett-Packard)      
14:00 – 15:30 Zastanawiasz się czy dobrze zabezpieczyłeś Exchange, SharePoint i ISA Server? Czy antywirus jest Ci potrzebny skoro od roku nie widziałeś wirusa? Czy wiesz jak radzić sobie ze spamem? Czy wiesz co robią użytkownicy twojej sieci załącznikami? Sprawdź jak działa Forefront Server.
Sasa Radosevic (Microsoft)      
15:45 – 17:15 Scenariusze wdrożeń i najlepsze praktyki dla Forefront for Exchange & SharePoint
Sasa Radosevic (Microsoft)      
Dzień 2 26 .4.2007
09:00 – 10:30 Nowe generacja rozwiązań High Availability w Windows Server Code Name "Longhorn" (Failover Clustering, BackUp, NLB, SIS, Print Management) Nataniel Zieliński (ISCG Sp. z o.o.)      
10:55 – 12:25 Zarządzanie bezpieczeństwem systemu za pomocą Windows Firewall with Advanced Security. Zmiany w zakresie praw Standard User Privileges Grzegorz Tworek (ISCG Sp. z o.o.)      
13:25 – 14:55 Usługi wirtualizacji w Windows Server Code Name "Longhorn" z wykorzystaniem technologii Intel. Wprowadzenie do Viridian oraz Microsoft SoftGrid. Nataniel Zieliński (ISCG), Dariusz Witek (Intel), Dariusz Korzun (Microsoft)      
15:20 – 16:50 Sesja Plenarna 
 
Komentarze
  1. Mariusz pisze:

    No na przykład pewnie będziesz mógł się spotkać drugiego dnia konferencji ze Steve’m Balmerem 🙂 I kilka innych rzeczy tez bedziesz pewnie mogl zrobic 🙂

  2. Barbara pisze:

    W tamtym roku byłam na konferencji z kimś kto miał status Vip i przyznam, że żadnej różnicy nie zauważyłam podczas samej konferencji. Przynajmniej sytuację w porze obiadowej (o ile pamiętasz tamtą organizację 😉 miała ta osoba taką samą.

Dodaj komentarz